بازی FPS وحشت-بقای استودیوی GSC World که در ابتدا قرار بود تا حجمی معادل 150 گیگابایت داشته باشد، در مسیر افزایش حجم خود قرار دارد.

برای نصب S.T.A.L.K.E.R. 2 حداقل به 180 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت - S.T.A.L.K.E.R. 2
برای نصب S.T.A.L.K.E.R. 2 حداقل به 180 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت - S.T.A.L.K.E.R. 2

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Shadow of Chernobyl یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده تلقی می‌شود که به در ماه‌های آتی در دسترس دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. این بازی با ارائه‌ی نمایشی خیره کننده از جذابیت بصری خود در رویداد E3 2021، توانست به تیتر اول اخبار بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. با این حال، به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به این بازی برای نصب آن به فضا خالی بسیار زیادی نیاز خواهند داشت و این موضوع دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس سری اس را با چالشی جدی روبرو می‌کند.

با استناد به اطلاعات درج شده در فروشگاه مایکروسافت، بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Shadow of Chernobyl به 180 گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز خواهد داشت. این اندازه در زمان معرفی بازی حدود 150 گیگابایت اعلام شده بود و با پیشرفت زمان این حجم بیشتر شده است. البته، این امکان وجود دارد که حجم بازی با توجه به وضوح تصویر Ultra HD 4K و نرخ فریم +60 آن بیشتر شده باشد.

شایان ذکر است که حجم مورد نیاز برای نصب این بازی در فروشگاه استیم در رایانه‌های شخصی مبهم است. بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Shadow of Chernobyl در 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) منتشر خواهد شد و از زمان عرضه در سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه