شرکت سامسونگ به زودی از گوشی‌های پرچمدار جدید خود یعنی سری گلکسی اس 22 رونمایی خواهد کرد و اخیراً نیز شاهد لو رفتن قیمت‌های آن‌ها در بازار اروپا بوده‌ایم.

قیمت گوشی‌های Galaxy S22 سامسونگ فاش شد - سامسونگ گلکسی اس 22
قیمت گوشی‌های Galaxy S22 سامسونگ فاش شد - سامسونگ گلکسی اس 22

شرکت سامسونگ اخیراً اعلام کرد که پرچمداران جدید سری اس 22 خود را در تاریخ 20 بهمن سال جاری معرفی خواهد کرد. اما اخیراً صحبت‌هایی مبنی بر فاش شدن قیمت‌های سری گلکسی S22 در بازار اروپا به گوش می‌خورد.

با استناد به این خبر، قیمت مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ که به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است معادل ۸۴۹ یورو خواهد بود. همچنین، مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی قیمتی معادل ۸۹۹ یورو خواهد داشت.

گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قیمتی معادل ۱۰۴۹ یورو خواهد داشت و مدل بالاتر آن که به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است نیز ۱۰۹۹ یورو قیمت گذاری شده است.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در سه مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تولید خواهد شد و به ترتیب قیمتی معادل ۱۲۴۹، ۱۳۴۹ و 1449 یورو خواهد داشت.

در پایان لازم به ذکر است که تا انتشار اعلامیه‌های رسمی این قیمت‌ها را به عنوان شایعه در نظر بگیرید.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه