شرکت انویدیا اعلام کرد که فناوری DLSS Frame Generation به راحتی و به خوبی با فناوری مشابه تولید شده توسط سایر شرکت‌ها یعنی FSR و XeSS سازگار است.

فناوری DLSS Frame Generation به خوبی با FSR و XeSS سازگار است - Nvidia GeForce RTX 40
فناوری DLSS Frame Generation به خوبی با FSR و XeSS سازگار است - Nvidia GeForce RTX 40

آزمایشگاه Igor با آزمایش بازی Spider-Man Remastered متوجه شدند که تنظیمات این بازی به صورت همزمان اجازه‌ی استفاده از DLSS Frame Generation و AMD FSR و اینتل XeSS را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت انویدیا در پاسخ به این سوال که آیا عمل فوق از پیش برنامه ریزی شده است یا خیر پاسخ داد که DLSS 3 به صورت همزمان با دو ویژگی دیگر قابل فعال‌سازی است.

این بازی با استفاده از سیستمی با گرافیک RTX 4090 و پردازنده‌ی مرکزی اینتل Core i9 12900K با وضوح 4K اجرا شد و نرخ فریمی معادل 125 از آن حاصل شد. همچنین، با فعال‌بودن FSR، DLSS یا XeSS، این بازی 10 فریم بیشتر را در اختیار گیمرها قرار داد. این مورد با فعال سازی Frame Generation به 135 رسید و با فعال سازی تمامی این موارد عدد 220 حاصل شد.

در مجموع، ظاهراً شرکت انویدیا قصئ قفل گرئم فناوری Frame Generation را روی ویژگی DLSS 3 ندارد و کاربران آن اجازه خواهند داشت تا از آن با دست بازتری استفاده کنند. ناگفته نماند که این ویژگی تنها در کارت‌‌های سری RTX 4000 وجود خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه