شرکت ریزر (Razer) به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح تولید لوازم جانبی و حتی سخت‌افزارهای گیمینگ، از هدست‌های جدید پلی استیشن 5 این شرکت با نام‌های Kaira و Kaira Pro رونمایی کرد.

از هدست‌های جدید Razer برای پلی استیشن 5 رونمایی شد - پایه شارژر razer
از هدست‌های جدید Razer برای پلی استیشن 5 رونمایی شد - پایه شارژر razer

شرکت ریزر به عنوان برند جهانی شناخته‌شده‌ی فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی، اخیراً کرد که در حال گسترش مجموعه‌ی لوازم جانبی خود برای کنسول‌های جدید است و این موضوع با ساخت هدست‌های بی‌سیم جدید و پایه‌های شارژر کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن 5 کلید خورده است.

هدست‌های جدید ریزر برای کنسول پلی استیشن 5 Kaira و Kaira Pro نام خواهند داشت که علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌ی ظاهری، با رنگ‌های مرسوم این کنسول هماهنگ شده‌اند. همچنین، پایه‌ی شارژهای سریع ریزر برای کنترلرهای دوال‌سنس نیز در طیفی از رنگ‌های مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

هدست‌های بی‌سیم Razer Kaira Pro به وسیله‌ی ویژگی هپتیک، غوطه‌وری قابل توجه‌ای را برای کاربران پلی استیشن 5 میسر می‌کند. همچنین، این هدست به عنوان اولین هدستی شناخته خواهد شد که برند ریزر برای کنسول پلی استیشن 5 طراحی کرده است. از طرفی دیگر، این هدست با استفاده از فناوری Razer™ HyperSense ساخته شده که یک فناوری هوشمند برای القای حس بازخورد صداها در محیط بازی است.

پایه شارژر razer - از هدست‌های جدید Razer برای پلی استیشن 5 رونمایی شد
پایه شارژر razer - از هدست‌های جدید Razer برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

هدست Kaira Pro معادل 199,99 دلار، Kaira معادل 99,99 دلار و پایه‌ی شارژر سریع کنترلر دوال سنس ریزر نیز 39,99 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه