طبق اعلام شرکت نوکیا، لپ‌تاپ‌های PureBook Pro مجهز به پردازنده‌های Core i3 نسل دوازدهم شرکت اینتل بوده و در دو اندازه‌ی مختلف ساخته خواهند شد.

جزئیات لپ‌تاپ شرکت نوکیا با نام PureBook Pro منتشر شد - PureBook Pro نوکیا
جزئیات لپ‌تاپ شرکت نوکیا با نام PureBook Pro منتشر شد - PureBook Pro نوکیا

لپ‌تاپ PureBook Pro که توسط یک استارتاپ فرانسوی به‌ نام OFF Global ساخته شده است، در 22 کشور مختلف توزیع خواهد شد. در این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های Core i3 نسل دوازدهم شرکت اینتل استفاده می‌شود و در دو اندازه‌ی 17.3 و 15.6 اینچی ساخته خواهند شد.

لپ‌تاپ PureBook Pro شرکت نوکیا در چهار رنگ آبی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز از سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی یعنی 2022 راهی بازار 22 کشور منتخب خواهد شد. قیمت این لپ‌تاپ‌ها 699 و 799 یورو است.

طراحی ظاهری این لپ‌تاپ‌ها شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های سری Zenbook ایسوس دارد و از نظر سخت‌افزاری نیز با ارائه‌ی حداقل‌ها قصد تصاحب بخشی از بازار کاربران عمومی لپ‌تاپ‌ها را دارد. نوع صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ IPS  است و از رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی مرکزی این لپ‌تاپ نیز همانطور که اشاره شد از نوع Core i3 نسل دوازدهم شرکت اینتل Intel Core i3-1220P بوده و در کنار آن 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی SSD استفاده شده است.

 

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه