بر اساس آگهی استخدام منتشر شده توسط استودیوی اکتیویژن موبایل، به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عرضه شدن یک بازی AAA و بزرگ موبایلی دیگر برای مجموعه‌ی Call of Duty خواهیم بود.

ساخت یک بازی AAA موبایلی از Call of Duty در آینده -
ساخت یک بازی AAA موبایلی از Call of Duty در آینده -

بر خلاف تصورات عموم، شاید سال 2019 میلادی نه به دلیل عرضه‌ی بازی Call of Duty Modern Warfare و ریبوت این مجموعه، بلکه به دلیل عرضه‌ی بازی موبایلی Call of Duty و استقبال بی‌نظیر از آن (500 میلیون دانلود)، شاهد موفقیت عظیم شرکت اکتیویژن بودیم.

در واقع، این بازی موبایلی و سپس عناوین دیگری نظیر Genshin Impact و... به قدری بر روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند موفق و درآمدزا بوده‌اند که به‌نظر می‌رسد حتی با وجود موفقیت و پشتیبانی مداوم از بازی موبایلی Call of Duty، در آینده مجدداً شاهد انتشار یک بازی AAA و بزرگ از این مجموعه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS باشیم.

در مجموع، این آگهی استخدام که توسط استودیوی اکتیویژن موبایل منتشر شد، برای اولین بار توسط وب‌سایت VGChronicle مورد بازنشر قرار گرفت. همچنین، طی این آگهی استخدام این استودیو از علاقه‌مندان برای شرکت در توسعه‌ی یک بازی موبایلی AAA برای مجموعه‌ی Call of Duty دعوت به عمل می‌آورد.

 

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه