طرح دسترسی به سرویس Game Pass (برای کاربران جدید) با تنها یک دلار توسط مایکروسافت خاتمه یافت. این طرح به منظور تشویق کاربران جدید برای خریداری این سرویس مدت‌ها در دسترس قرار داشت.

دسترسی یک دلاری به سرویس Game Pass توسط مایکروسافت مسدود شد - گیم پس مایکروسافت
دسترسی یک دلاری به سرویس Game Pass توسط مایکروسافت مسدود شد - گیم پس مایکروسافت

اکنون می‌توان برای دسترسی به سرویس گیم پس (Game Pass) به سه طرح مختلف دسترسی داشت. در واقع، با پرداخت 10 دلار به صورت ماهانه روی کنسول‌های ایکس باکس یا پلتفرم رایانه‌های شخصی و همچنین 15 دلار به صورت ماهانه برای هر دو مورد ذکر شده و سرویس ابری مایکروسافت، می‌توان به انبوهی از بازی‌های ویدیویی مختلف دسترسی داشت. همانطور که اشهر شد، پیش‌تر کاربران جدید می‌توانستند تا با پرداخت یک دلار برای یک ماه به این سرویس دسترسی داشته باشند که این طرح توسط مایکروسافت متوقف شده است.

این خبر اولین بار توسط کری پرز که به عنوان رئیس ارتباطات جهانی ایکس باکس شناخته می‌شود مطرح شد و او ادعا کرد که توقف طرح یک دلاری گیم پس به منظور ارزیابی روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی مختلف برای اعضای جدید این سرویس صورت گرفته است. همچنین، چنین به نظر می‌رسد که این موضوع می‌تواند بخشی از استراتژی مایکروسافت برای تقویت برنامه‌ی اشتراکی Game Pass Friends & Family قلمداد شود. این سرویس جدید که دسترسی دوستان و اعضای خانواده به سرویس یکسان را فراهم می‌کند، با قیمت 25 دلار در هر ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه