شرکت لنوو اخیراً نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی لپ‌ تاپ‌های بالارده و ظریف خود را معرفی کرد. این لپ تاپ‌ها برای رقابت با لپ تاپ‌های شرکت اپل یعنی مک‌بوک‌ها طراحی شده‌اند و می‌توان از آن‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید محتوا بهره گرفت.

لپ تاپ سری Slim Pro لنوو با طراحی بسیار ظریف و مشخصات فنی چشمگیر معرفی شدند - Slim Pro لنوو
لپ تاپ سری Slim Pro لنوو با طراحی بسیار ظریف و مشخصات فنی چشمگیر معرفی شدند - Slim Pro لنوو

لپ تاپ‌های سری اسلیم پرو لنوو در دو مدل ۱۴٫۵ و ۱۶ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین، با ویژگی‌های جدیدی که این لپ تاپ از آن‌ها پشتیبانی می‌کند می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای کاربران حرفه‌ای قلمداد کرد و از آن‌ها به عنوان رقبای مک‌بوک اپل یاد کرد. این لپ تاپ‌ها به صورت پیش‌فرض دارای مجموعه‌های Premium و X Power هستند و این موارد شامل ویژگی‌های سخت‌افزاری طراحی‌شده برای بهبود تجربه‌ی کاربری و باعث افزایش سرعت پیش‌نمایش، رندر و گرفتن فایل خروجی در برنامه‌های تدوین و نرم‌افزارهای گرافیکی می‌شود. لپ تاپ‌ها جدید سری Slim Pro به کیبوردهای 1.5 میلی‌متری، نمایشگر بزرگ‌تر، Privacy WebCam، میکروفن‌های چهارگانه و مادون قرمز مجهز شده‌اند. 

از جمله ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ‌ها می‌توان به بهره‌مندی از پردازنده‌های مرکزی نسل 13 شرکت اینتل (تا i9-13905H) و پردازنده‌های قدرتمند شرکت AMD (تا R7-7840HS) اشاره کرد. این لپ تاپ‌ها با پردازنده‌های گرافیکی مختلف نظیر RTX 3050 تا RTX 4070 تولید خواهند شد و نمایشگر‌هایی با وضوح 3.2K تا 3K با نرخ نوسازی تصویر 165 تا 120 هرتز خواهند داشت. علاوه بر این، برای این لپ تاپ‌ها قیمت 1180 تا 1800 دلار در نظر گرفته شده است.

 

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه