استودیوی کره‌ای کرفتون، بالاخره امروز بازی جدید مجموعه‌ی فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار پابجی (PUBG) را با نام New State عرضه نمود.

بازی PUBG: New State به صورت رسمی عرضه شد - PUBG: New State
بازی PUBG: New State به صورت رسمی عرضه شد - PUBG: New State

پابجی موبایل، به عنوان یکی از بنیانگذاران سبک بتل رویال قلمداد می‌شود که حتی پس از گذشت سال‌ها از زمان انتشارش و عرضه شدن عناوین بسیار زیاد بتل رویالی همچنان مورد توجه مخاطبین بی‌شماری در سراسر جهان قرار دارد. البته، نقدها و نظرات مختلفی در مورد منسوخ شدن تدریجی مکانیک‌های بازی PUBG به گوش می‌رسید و استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی به همین دلیل تصمیم گرفت تا نسخه‌ی جدیدی از آن را توسعه دهد.

به هر ترتیب، امروز و پس از گذشت مدت‌ها عضو جدید خانواده‌ی پابجی با نام کامل PUBG: New State به صورت رسمی عرضه شد. این بازی مدتی پیش به صورت گزینشی در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل iOS قرار داشت، اما هم‌اکنون تمامی کاربران گوشی‌های اندروید و iOS می‌توانند آن را نصب و اجرا کنند.

لازم به ذکر است که این بازی از طریق دو فروشگاه Play Store و Galaxy Store سامسونگ و اندروید به صورت جداگانه قابل دانلود خواهد بود. البته، در نظر داشته باشید که برای اجرای این بازی نیازمند 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، اندروید نسخه‌ی 6 به بعد و حداقل 1.5 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

این بازی نیز همانند عضو قدیمی این مجموعه به صورت رایگان قابل دسترس است. در این بازی محیط‌های بیابانی جای خود را به شهرهای مدرن و شلوع داده‌اند. از طرفی دیگر، طبق وعده‌ی استودیوی کرفتون، پابجی New State از قابلیت ضد تقلب نیز بهره خواهد گرفت.

پرسش‌های متداول

آیا بازی پابجی New State رایگان است؟
بله، این بازی همانند عضو دیگر این مجموعه به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی PUBG New State چیست؟
برای اجرای بازی پابجی New State به 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، اندروید نسخه‌ی 6 به بعد و حداقل 1.5 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

بازی پابجی New State در دسترس کدام پلتفرم‌ها قرار دارد؟
این بازی هم‌اکنون در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS قرار دارد و در آینده نیز این بازی برای پلتفرم‌های دیگر عرضه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه