مطابق معمول، شرکت‌های مختلف با نزدیک شدن به تاریخ Black Friday تخفیف‌های ویژه‌ای برای برخی از محصولات خود درنظر می‌گیرند و شرکت صاحب‌نام ریزر (Razer) نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تخفیف‌های ویژه‌ی ریزر در Black Friday - ریزر | Razer
تخفیف‌های ویژه‌ی ریزر در Black Friday - ریزر | Razer

طبق اعلام شرکت ریزر (Razer)، علاقه‌مندان به محصولات این برند می‌توانند در روز Black Friday به تخفیف‌های ویژه‌ی اعمال شده در کالاهای مختلف از جمله صندلی گیمینگ، موس، کیبرد، هدست و کنترلر دسترسی داشته باشند. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که در ایام تعطیلات سال نو میلادی نیز این شرکت تخفیف‌های ویژه‌ای برای خریداران محصولات خود در نظر خواهد گرفت. 

شرکت Razer که از جمله شناخته‌شده‌ترین و مطرح‌ترین برندهای تولید سخت‌افزار گیمینگ قلمداد می‌شود، در کشور ما نیز طرفداران بی‌شماری دارد. البته، معمولاً قیمت بالای محصولات این شرکت از تعداد خریداران آن می‌کاهند، اما نمی‌توان کیفیت بسیار بالای اجناس آن را نادیده گرفت.

از جمله کالاهایی که شرکت Razer در مقطع زمانی مذکور برای آن‌ها تخفیفات ویژه‌‌ای در نظر گرفته است، می‌توان به Kraken Black، Kraken X، Seiren Mini، Kraken X for Console و DeathAdder Essential اشاره نمود.

ریزر | Razer - تخفیف‌های ویژه‌ی ریزر در Black Friday
ریزر | Razer - تخفیف‌های ویژه‌ی ریزر در Black Friday

اگر از جمله علاقه‌مندان به محصولات این شرکت هستید، می‌توانید در روز Black Friday کالاهای مورد نیاز خود از این برند را از طریق فروشگاه‌های خارجی با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه