شرکت OWC اخیراً جدیدترین حافظه‌ی SSD PCIe خود را به عنوان سریع‌ترین و پرظرفیت‌ترین حافظه‌ی SSD جهان معرفی کرد.

شرکت OWC از سریع‌ترین حافظه‌ی SSD PCIe رونمایی کرد - Accelsior 8M2
شرکت OWC از سریع‌ترین حافظه‌ی SSD PCIe رونمایی کرد - Accelsior 8M2

با مرسوم شدن حافظه‌های SSD PCIe در جهان، شرکت‌های مختلف همواره در تلاش هستند تا نمونه‌ای سریع‌تر و پرظرفیت‌تر را ساخته و به بازار عرضه کنند. اما اخیراً شرکت OWC یا به صورت کامل Other World Computing اعلام کرد که سریع‌ترین و پرظرفیت‌ترین SSD PCIe جهان را ساخته است. این محصول با نام Accelsior 8M2 با پشتیبانی از رابط PCIe 4.0 به سرعت انتقال داده‌ای معادل ۲۶‌هزار مگابایت یا ۲۶ گیگابایت بر ثانیه دست یافته است.

این حافظه تا ظرفیت 64 ترابایت را پتیبانی می‌کند و در مجموع القاب سریع‌ترین و پرظرفیت‌ترین SSD PCIe جهان را از آن خود خواهد کرد. البته، به دنبال عملکرد خیره‌کننده‌ی این حافظه، طبعاً شاهد تولید حرارت بسیار بالایی از سوی آن خواهیم بود و این موضوع با در نظر گرفته شدن هیت‌سینک‌ها و فن‌های بادی رفع می‌شود. 

Accelsior 8M2 - شرکت OWC از سریع‌ترین حافظه‌ی SSD PCIe رونمایی کرد
Accelsior 8M2 - شرکت OWC از سریع‌ترین حافظه‌ی SSD PCIe رونمایی کرد

طبق ادعای شرکت سازنده‌ی این حافظه، Accelsior 8M2 می‌تواند به صورت همزمان 16 ویدیو با وضوح 8K یا 8 ویدیو با وضوح 12K را در نرم افزار Final Cut Pro X پردازش کند. این حافظه، در صورت پشتبیانی سخت افزار از آن قابل استفاده خواهد بود و ویژگی RAID نیز پشتیبانی می‌کند. 

حافظه‌ی Accelsior 8M2 در ظرفیت‌های 2، 4، 8، 16، 32 و 64 ترابایتی قابل سفارش است و قیمت‌های آن از بازه‌ی 1299 دلار در ظرفیت 2 ترابایتی تا 12،999 دلار در ظرفیت 64 ترابایتی قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه