طبق اعلام استودیوی سی‌دی پراجکت رد، نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و اکس‌باکس سری اکس و اس بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سه ماهه‌ی پایانی سال 2022 منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی نسل جدید The Witcher 3 در مقطع پایان سال 2022 منتشر می‌شود - The Witcher 3: Wild Hunt
نسخه‌ی نسل جدید The Witcher 3 در مقطع پایان سال 2022 منتشر می‌شود - The Witcher 3: Wild Hunt

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) روز پنجشنبه اعلام کرد که نسخه‌ی نسل جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt قرار است تا در سه ماهه‌ی پایانی سال 2022 منتشر شود. پیش از این، این شرکت سه‌ماهه‌ی دوم سال 2022 را برایدر دسترس قرارگیری این نسخه هدف قرار داده بود، اما این تاریخ دستخوش تاخیر شد. همچنین، این شرکت پیش‌تر اعلام کرد که وظیفه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی نسل جدید این بازی از استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) سلب و به داخل استودیوی سی‌دی پراجکت رد محول خواهد شد.

ناگفته نماند که برای اولین بار قرار بود تا نسخه‌های نسل جدید بازی‌های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 در اواخر سال 2021 منتشر شود، اما این تاریخ نیز تاخیر خورد. البته، به‌روزرسان نسل جدید Cyberpunk 2077 در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی عرضه شد.

در نهایت، لازم به ذکر است که نسخه‌ی نسل جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt به صورت رایگان در دسترس دارندگان نسخه‌های نسل قبل این بازی قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه