بازی Destroy All Humans پس از سال‌ها بازگشته است و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم. با دیجی ارنج همراه باشید.

نقد و بررسی بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed - Destroy All Humans! 2 – Reprobed
نقد و بررسی بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed - Destroy All Humans! 2 – Reprobed

16 سال بعد و اقدامات دیوانه‌وار کریپتو امتحان زمان را پس دادند زیرا اولین Furon شروع به بازگویی ماجراجویی دیوانه‌وار از اواسط دهه 2000 کرد. همیشه این نگرانی در مورد بازسازی وجود دارد و اینکه آیا توسعه دهندگان می توانند عواطف و احساسات بازی را برای بار دوم به دست بیاورند یا خیر، و حتی اگر از اشکالات فنی وحشتناکی رنج می برد، بازی یک انفجار مطلق از گذشته است! 

در سراسر پنج منطقه با اندازه مناسب Destroy All Human 2!، وظیفه کریپتو ادامه تحقیقات در مورد انسان ها است، در حالی که انتقام KGB را به دلیل نابودی Furon Mothership و تهدید نقشه های آنها بر روی زمین می گیرد. در طول بازی، شما با تقلید از MI6 در Albion (انگلستان)، هیپی ها در Bay City یا همان سان فرانسیسکو، به مردم و حتی بیگانگان در فضا مواجه می شوید.

گاهی اوقات همه جا احساس می شود، اما با این کم بازی که خودش را جدی می گیرد، به سختی پایان دنیاست. صحبت از آن. روایت بازی مطمئناً از یک افراط به دیگری پیش می‌رود زیرا زمین توسط نیروهای متعدد تهدید می‌شود، و یکی از اشکال اصلی کمک کریپتو به شکل ناتالیا می‌آید – یک فراری روسی عمداً لاس‌وگر که نقش مهمی در آرمان کریپتو دارد.

جنسیت بیش از حد نامحسوس او، همراه با شوخی‌ها و شوخی‌های بازی، قطعاً مانند یک ویژگی دوران آن به نظر می‌رسد، اما بازسازی، بازیکنان را از محتوای بالقوه قدیمی بازی هشدار می‌دهد. کریپتو خود دریای بی‌پایانی از کنایه‌ها و جناس‌ها است و تحقیر او نسبت به نوع بشر قابل جبران نیست. بازی جزئیات بیشتری از داستان را از طریق گزینه‌های گفتگوی متعدد ارائه می‌کند، و آنها به خطوط خنده‌داری منتهی می‌شوند که در غیر این صورت از دست می‌دهید. Destroy All Humans! 2 – Reprobed! هیچ جایزه ای نمی برد، اما از گیم پلی محکم و در عین حال کمی ناسازگار پشتیبانی می شود.

در طول 20 تا 25 ساعت محتوای بازی که در ماموریت‌ها و ماموریت‌های جانبی مختلف گسترده شده بود، واقعاً حوصله‌ام سر نمی‌رود و بازی‌های دنیای باز مدرن واقعاً می‌توانند یک یا دو چیز را در اینجا یاد بگیرند. از محتوا اشباع نشده است، زیرا تعداد زیادی کلکسیون برای مکان یابی وجود دارد، ماموریت های جانبی خسته کننده نمی شوند، و هر سطح به اندازه کافی دقیق و متفاوت است که برای چند ساعت کاوش در هر کدام جالب باشد. ویژگی‌های گیم‌پلی در دسترس، مانند جت پک، سفینه فضایی و روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید با محیط تعامل داشته باشید، به اصل و طراحی آن کمک زیادی می‌کند.

Destroy All Humans! 2 – Reprobed - نقد و بررسی بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed
Destroy All Humans! 2 – Reprobed - نقد و بررسی بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed

جت پک شما به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت بالا در بازی زوم کنید و در عین حال به شما این امکان را می‌دهد که در یک لحظه به آسمان بپیوندید و کشتی شما دارای مجموعه‌ای از ابزارهای مفید است، به ویژه Death Ray که حفره‌هایی را در نقشه ایجاد می‌کند. می تواند کل سطح را به آتش بکشد! اما این توانایی های Crypto و چرخ سلاح جادوگری است که زندگی روزمره در Destroy All Humans است! 2 پتانسیل کامل خود را درک می کند. تفنگ‌هایی که می‌توانند دشمنان را از بین ببرند و تفنگ Meteor Strike که نیمی از فضا را به منطقه‌ای ناآگاه می‌باراند، اطمینان می‌دهند که ابزاری برای هر موقعیتی وجود دارد.

اساس Destroy All Humans! 2 کاملاً سالم و عالی است، اما در مورد موتور بازی آن که از ابتدای بازی تا پایان بازی دائماً دچار مشکلاتی است، نمی توان همین را گفت. در طول تجربه‌ام، با ناهنجاری‌های زیر مواجه شدم: NPC‌های شناور، ماشین‌های پلیس که در ساختمان‌ها رانندگی می‌کنند، افرادی که در زیر نقشه راه می‌روند و فقط سرشان را نشان می‌دهند، وسایل نقلیه غول‌پیکر ناگهان خود را به هوا منجنیق می‌کنند، و مدل‌های مو به شکل بسیار روباتیک و سفت و سخت به هم می‌خورد. شیوه. 

همه اینها در یکی دو ساعت اول بازی بود. آنچه که به عنوان انحرافات کامل شروع می شود به زودی با تعداد دفعات مواجهه با آنها کاملاً عادی می شود. متأسفانه، همین امر را می توان در مورد برخی از صفحه های بارگذاری بازی که بسیار زیاد هستند، حتی اگر بسیار کوتاه باشند، گفت. نادیده گرفتن این مسائل برای من آسان بود، زیرا در این فرآیند بسیار سرگرم می‌شدم و به NPC ضعیفی که به تازگی از تله‌کینزی استفاده کرده بودم و برای ۴۳۷مین بار وارد استراتوسفر شده بودم، می‌خندیدم.

در بازی کلی و کات سین‌های بازی، تضاد وحشتناکی وجود دارد، زیرا از یک طرف، کاوش آزادانه شگفتی‌های جهان‌های دست‌سازی شده زیبا لذت بخش است، زیرا اکثر بافت‌ها و وضوح گرافیک واقعاً بسیار صیقلی و خوب انجام شده است.

با این حال، کات سین‌ها گاهی ترسناک هستند، زیرا تمرکز شما از حرف زدن و فاش کردن اطلاعات کلیدی داستان توسط شخصیت‌ها منحرف می‌شود، و در عوض روی پاپ‌این بافت وحشتناکی که با هر بریدگی دوربین اتفاق می‌افتد، تثبیت می‌شود - جدی، می‌توانید متوجه آن شوید. با چشمان بسته با این حال، این مکالمه‌های کوتاه تنها بخش کوچکی از بازی است، و به محض اینکه کنترل Crypto را به دست گرفتید، جذابیت ربودن یک افسر پلیس درمانده این بی‌احتیاطی‌ها را از بین برده است.

مخصوصاً وقتی که بازی‌های جنگل سیاه گوش‌های شما را با حالات لذت‌بخش B-Movie به صدا در می‌آورند که فوراً شما را به دوران گذشته بازمی‌گرداند. موسیقی ارکستر دراماتیک با ظرافت روتوش شده است تا صدا جدیدی داشته باشد و در عین حال اصالت خود را حفظ کند.

Destroy All Humans! 2 – Reprobed - نقد و بررسی بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed
Destroy All Humans! 2 – Reprobed - نقد و بررسی بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed

شرکت THQ با بازسازی یکی از بازی‌های نوستالژیک ما را به سفری شگفت انگیز می‌برد. البته، سراسر این سفر لذت بخش نیست و مشکلاتی را در طول این سفر تجربه خواهید کرد. برای مثال، مشکلات فنی بازی می‌توانند آزار دهنده باشند. اما اگر با این موضوع مشکلی ندارید، نوبت به گیم پلی، شخصیت‌ها داستان و موارد دیگر بازی می‌رسد که می‌توانید از تک تک آن‌ها لذت ببرید.

(این بازی توسط ناشر آن برای نقد و بررسی در اختیار دیجی ارنج قرار گرفته است)

THQ takes us on a wonderful journey with one of its nostalgic games. Of course, the journey is not all pleasant and he experiences difficulties along the way. For example, technical problems in the game can be annoying. But if there is a problem with that, it is time for the gameplay, the characters, the story and other things that you can enjoy each and every one of them.

امتیاز دیجی ارنج

8

نقاط قوت
  • شخصیت پردازی
  • گیم‌پلی سرگرم کننده
  • جلوه‌های بصری
نقاط ضعف
  • مشکلات فنی
  • عدم توازن بازی در طول تجربه‌ی آن

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه