تبلت نسل جدید اپل یعنی آیپد پرو 2022، اخیراً توسط این شرکت معرفی شد این تبلت در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی به همراه بهره‌مندی از پردازنده‌ی M2 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

شرکت اپل از آیپد پرو 2022 با پردازنده M2 رونمایی کرد - iPad Pro 2022
شرکت اپل از آیپد پرو 2022 با پردازنده M2 رونمایی کرد - iPad Pro 2022

شرکت اپل اخیراً طی بیانیه‌ای مطبوعاتی از آیپد نسل ششم خود رونمایی کرد. این تبلت در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی به همراه پردازنده‌ی M2 در دسترس قرار می‌گیرد. قبلاً شاهد استفاده از این پردازنده در مک بوک ایر و مک بوک پرو 2022 بوده‌ایم. طبق ادعای اپل، این تبلت یک محصول همه چیز تمام است و قدرت زیادی را در کنار ویژگی‌هایی از جمله قلم اپل، صفحه نمایش با کیفیت و مواردی از این قبیل در اختیار خریدارانش قرار می‌دهد. همچنین، سیستم صوتی چهار اسپیکر این تبلت نیز از دیگر ویژگی‌های بارز آن است.

در ساخت نمایشگرهای این تبلت‌ها از تکنولوژی مینی LED به همراه ویژگی‌هایی نظیر ProMotion و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز استفاده شده است. ناگفته نماند که این تبلت از نسل جدید اینترنت از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌شود. با توجه به این موضوع، می‌توان شاهد سرعت دانلود ۲٫۴ گیگابیت‌برثانیه در آیپد پرو 2022 بود. همچنین، سیستم عامل اپل آیپد پرو 2022 به‌صورت پیش‌فرض iPadOS 16 خواهد بود.

آیپد پرو 2022 اپل از ماه آبان با قیمت ۷۹۹ تا ۱٬۰۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه