کنسول دستی جدید شرکت ایسوس یعنی ROG Ally اخیراً توسط این شرکت معرفی شده و اکنون اطلاعات کامل آن و همچنین قیمت آن به صورت رسمی اعلام شد.

مشخصات فنی کنسول ROG Ally ایسوس به صورت رسمی اعلام شد + قیمت - کنسول ROG Ally
مشخصات فنی کنسول ROG Ally ایسوس به صورت رسمی اعلام شد + قیمت - کنسول ROG Ally

ناگفته نماند که بر اساس گزارش Android Authority، شرکت ایسوس قصد دارد دو مدل از کنسول ROG Ally را عرضه کند. هر دو کنسول مبتنی بر ویندوز 11 هستند و با مشخصات فنی مختلف عرضه خواهند شد. مدل ضعیف‌تر این کنسول به پردازنده‌ی AMD Ryzen Z1 با قدرت ۲٫۸ ترافلاپس مجهز شده و مدل قوی‌تر از پردازنده‌ی AMD Ryzen Z1 Extreme با قدرت ۸٫۶ ترافلاپس بهره‌مند است. علاوه بر این، طبق گفته شرکت هر دو مدل از این کنسول‌ها دارای نمایشگر هفت اینچی 1080p با روشنایی ۵۰۰ نیت و نرخ به‌روزرسانی ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز خواهند بود.

از ویژگی‌های کنسول دستی ایسوس می‌توان به ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله LPDDR5، میزان ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe M.2 SSD، درگاه‌های جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort 1.4، کارت‌خوان UHS-II microSD، باتری ۴۰ وات‌ساعت و پردازنده‌‌ی مرکزی پرداخت. این پردازنده دارای هشت هسته و ۱۶ رشته بوده از معماری جدید Zen 4 استفاده می‌کنند. همچنین، واحد گرافیکی مبتنی‌بر معماری RDNA 3 است و شرکت ایسوس مدعی است که پردازنده Ryzen Z1 Extreme به سرعت کلاک چشمگیر ۵٫۱ گیگاهرتز دست پیدا می‌کند و فرکانس پردازنده گرافیکی آن به ۲٫۷ گیگاهرتز می‌رسد.

شرکت ایسوس برای کنسول مجهز به پردازنده‌ی Z1 Extreme قیمت 699 دلاری را در نظر گرفته است و این کنسول حدود یک ماه دیگر عرضه خواهد شد. همچنین، کنسول دیگر این شرکت با قیمت 599 دلار در فصل سوم سال 2023 عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی خریداران کنسول ایسوس سه ماه اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه