گوشی موبایل موتورولا اج ۲۰۲۳ از امروز در بازار امریکا عرضه می‌شود. این گوشی مشخصات چشمگیری دارد که به راحتی می‌تواند نظرها را به خود جلب کند.

موتورولا اج 2023 با مشخصات چشمگیر عرضه شد - motorola edge 2023
موتورولا اج 2023 با مشخصات چشمگیر عرضه شد - motorola edge 2023

برند موتورولا به عنوان یکی از برندهای با سابقه در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و این برند اخیرا با عرضه گوشی موتورولا اج 2023 قصد دارد تا توجه همه را به خود جلب کند. این گوشی اکنون در بازار امریکا در دسترس قرار دارد و مشخصات چشمگیر آن به راحتی می‌تواند سخت پسندترین خریداران را هم راضی نگاه دارد. این گوشی به استاندارد IP68، پردازنده قدرتمند، طراحی ظاهری منحصر به فرد، صفحه نمایش فوق‌العاده با کیفیت و همچنین شارژ سریع ۶۸ واتی و دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

موتورولا اج ۲۰۲۳ به پردازنده Dimensity 7030 مدیاتک مجهز شده است و در کنار این پردازنده هشت گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 قرار دارد. به باتری ۴۴۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی و همچنین رابط‌کاربری My UX و مجهز شدن به سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به صورت پیش فرض از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

همانطور که اشاره شد، طراحی ظاهری یک از شاخصه‌های این گوشی است که به جذابیت آن افزوده است. در بخش جلویی این گوشی نمایشگر منحنی ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز و وضوح Full HD پلاس و روشنایی ۱۲۰۰ نیت قرار دارد و این نمایشگر از رنگ‌های ۱۰ بیتی هم پشتیبانی می‌کند. قاب پشتی این گوشی از جنس چرم گیاهی به همراه فریم آلومینیومی ساخته شده است و این موضوع باعث شده تا وزن آن تنها 168 گرم باشد. 

motorola edge 2023 - موتورولا اج 2023 با مشخصات چشمگیر عرضه شد
motorola edge 2023 - موتورولا اج 2023 با مشخصات چشمگیر عرضه شد

در بخش جلویی این گوشی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است و همچنین این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، موتورولا اج در بخش پشتی خود میزبان یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و این دوربین به وسیله یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه با قابلیت پشتیبانی از عکاسی ماکرو همراهی می‌شود و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) هم از سایر ویژگی‌های آن است.

گوشی موتورولا اج ۲۰۲۳ اکنون با قیمت ۶۰۰ دلار در رنگ مشکی روانه‌ی بازار امریکا شده است.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه