پس از انتشار موفقیت آمیز بازی Jurassic World Evolution 2 در هفته‌های اخیر، اکنون اولین بسته‌ی الحاقی یا گسترش‌دهنده‌ی این بازی به نام Early Cretaceous Pack نیز در دسترس قرار گرفته است.

معرفی بسته‌ی الحاقی Jurassic World Evolution 2 با نام Early Cretaceous Pack - Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack
معرفی بسته‌ی الحاقی Jurassic World Evolution 2 با نام Early Cretaceous Pack - Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack

بازی Jurassic World Evolution 2، به عنوان جدیدترین ساخته‌ی استودیوی فرانتیر در عین شباهت به عناوین پیشین مجموعه‌ی خود، حاوی محتویات منحصر به فردی است که طرفداران این مجموعه را راضی نگاه خواهد داشت. همانطور که مطلع هستید، این بازی در سبک شبیه‌ساز و مدیریت توسعه یافته و به عنوان دنباله‌ای مستقیم برای دو بازی Jurassic World Evolution و Jurassic World: Fallen Kingdom شناخته می‌شود.

علاوه بر این، براساس نقد ما از این بازی، Jurassic Park Evolution 2 در مجموع حس آشنای این مجموعه و حتی عناوین گذشته‌ی استودیوی فرانتیِر (Frontier Developments) را در دل خود جای داده است. برای مثال، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه این است که در زمان تجربه‌اش متوجه گذر زمان نخواهید شد و این مزیت در این بازی نیز وجود دارد. همچنین، از جمله مزیت‌های دیگر این بازی نیز می‌توان به محتوای فراوان و دقت به جزئیات آن اشاره نمود که لذت تجربه‌ی بازی را دو چندان می‌کند.

اما حال و پس از گذشت چند هفته از انتشار این بازی، نوبت به عرضه‌ی اولین بسته‌ی الحاقی یا گسترش‌دهنده‌ی این بازی به نام Early Cretaceous Pack رسیده است. این بسته‌ی الحاقی، شامل چهار گونه‌ی جدید از دایناسورها می‌شود که می‌توان از آن‌ها در این بازی استفاده نمود.

Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack - معرفی بسته‌ی الحاقی Jurassic World Evolution 2 با نام Early Cretaceous Pack
Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack - معرفی بسته‌ی الحاقی Jurassic World Evolution 2 با نام Early Cretaceous Pack

این گونه‌های جدید، Dsungaripterus، Kronosaurus، Wuerhosaurus و Minmi هستند که هرکدام خصوصیات منحصر به فرد خود را در این بازی خواهند داشت و صدالبته در بین آن‌ها تماشای اعمال و حرکات Kronosaurus بسیار لذت بخش است. 

اما این تمامی ماجرا نیست و در کنار این بسته‌ی الحاقی قابل خرید، پیشرفت‌های بزرگی در قالب یک به‌روزرسان رایگان نیز این بازی افزوده شده‌اند. از جمله تغییراتی که توسط این به‌روزرسان در بازی ایجاد شده‌اند می‌توان به بهبود حالت سندباکس بازی که شامل افزوده‌شدن پنج نقشه به حالت کمپین آن می‌شود، افزوده شدن سازه‌های جدید با مضمون «پارک ژوراسیک» و مجموعه‌های سازه‌های دیگری که شامل مرداب‌ها و مواردی از این دست می‌شود اشاره نمود.

علاوه بر این، طیف وسیعی از تغییرات برای ایجاد تعادل بیشتر در روند انجام بازی از جمله طوفان‌ها و شیوع بیماری‌ها را در حالت Chaos Theory اعمال شده‌اند. بسته‌ی الحاقی Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack هم‌اکنون با قیمت 7.99 دلار قابل خرید است.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه