شرکت سونی از سرویس‌های جدید پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد. این سرویس‌ها در سه حالت مختلف و با محتواهای مختلف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از سرویس‌های جدید پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد - PlayStation Plus
از سرویس‌های جدید پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد - PlayStation Plus

شرکت سونی پس از شنیده‌شدن شایعات فراوان از سرویس‌های جدید پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد. این سرویس‌ها علی‌رغم ادعاهای مطرح شده از سوی نشریه‌ها و وبسایت‌های مختلف هدفی برای رقابت با سرویس گیم پس ایکس باکس ندارد و بیشتر روی جلب رضایت بیشتر کاربران پلی‌استیشن تمرکز کرده است. این سرویس از اواسط خرداد ماه سال جاری در دسترس قرار گرفت و شامل حالت‌های زیر خواهد شد.

سرویس پلی‌استیشن پلاس Essential حالتی مشابه به سرویس پلی‌‌استیشن پلاس فعلی خواهد داشت و در ماه دو بازی رایگان را در کنار دسترسی به بخش آنلاین عناوین دیگر در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در این نسخه همانند سابق تخفیف‌هایی را نیز دریافت خواهید کرد و امکان ذخیره‌سازی داده‌ها به‌صورت آنلاین توسط آن فراهم می‌شود. این سرویس ماهانه 9.9 دلار، سه‌ماهه 24.99 دلار و سالانه 59.99 دلار قیمت دارد.

سرویس پلی‌استیشن پلاس Extra نیز علاوه بر دسترسی کاملا به ویژگی‌های سرویس Essential، تعداد 400 بازی پلی‌استیشن 4‌ و پلی‌استیشن 5 را برای دانلود و تجربه در دسترس قرار خواهد داد. این عناوین شامل بازی‌های انحصاری از جمله Returnal و Death Stranding و تردپارتی نظیر Mortal Kombat 11 را نیز دانلود کنند. این سرویس ماهانه 14.99 دلار، سه‌ماهه 39.99 دلار و سالانه 99.99 دلار قیمت دارد.

سرویس پلی‌استیشن پلاس Premium علاوه بر ویژگی‌های حالت Essential و Extra، اجازه‌ی تجربه‌ی 340 بازی پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 2، پلی‌استیشن 1 و پی‌اس‌پی را از طریق کلاود در دسترس قرار می‌دهد. همچنین، دارندگان این سرویس می‌توانند دموی بازی‌ها را تجربه کنند. این سرویس ماهانه 17.99 دلار، سه‌ماهه 49.99 دلار و سالانه 119.99 دلار قیمت دارد.

 

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه