اخیراً کافه بازار با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده بود که مایکت طی اقدامی غیر قانونی به‌روزرسانی‌های جعلی‌ای را برای اپلیکیشن‌های خود منتشر می‌کند. مایکت نیز این ادعا را رد کرد و باعث واکنش مجدد کافه بازار شد.

دعوای توییتری مایکت و کافه بازار بالا گرفت - مایکت کافه بازار
دعوای توییتری مایکت و کافه بازار بالا گرفت - مایکت کافه بازار

حساب کاربری توییتری کافه بازار پس از تکذیب شدن اتهام وارده به مایکت توسط این فروشگاه، مجدداً ادعا کرد که این موضوع حقیقت دارد و با ارائه‌ی مدارک مختلف گفته‌های مایکت را رد کرد.

در حقیقت، این دعوا از مدتی پیش در بستر توییتر بین مایکت و کافه بازار آغاز شد و هر کدام از طرفین در حال تلاش برای اثبات اعمال غیرقانونی و یا غیر حرفه‌ای دیگری هستند. همانطور که اشاره شد، حساب کاربری کافه بازار برای اولین بار طی توییتی ادعا کرد که مایکت طی اقدامی غیر قانونی برای اپلیکیشن‌های دانلود شده‌ی خود توسط کاربرانش به‌روزرسان‌های جعلی منتشر می‌کند. همچنین، کافه بازار ادعا کرد که مدارک لازم برای اقدام قانونی علیه مایکت را در اختیار دارد و مایکت نیز در جوابیه این ادعا توضیحاتی ارائه داد و کافه‌بازار را به انحصارطلبی و رقابت ناسالم متهم کرد.

البته، این موضوع همچنان ادامه دار است و هر دو طرف نیز به صورت مداوم در حال تکذیب ادعای یکدیگر هستند و در نهایت باید منتظر ماند و دید که سرانجام این جدال چه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه