یکی از منابع اخیراً ادعا کرده است که شرکت AMD قصد دارد تا از پردازنده‌های مورد انتظار کلاس دسکتاپ Ryzen 7000 خود در سه ماه آینده رونمایی کند.

پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 احتمالاً به زودی معرفی می‌شوند - AMD Ryzen 7000 Raphael
پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 احتمالاً به زودی معرفی می‌شوند - AMD Ryzen 7000 Raphael

طبق گزارش‌ها، برنامه‌های شرکت AMD به صورت مرتب در حال پیش روی است و قرار است تا پردازنده‌های نسل جدید این شرکت یعنی AMD Ryzen 7000 Raphael به زودی و در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور یا مهر ۱۴۰۱) معرفی شود. شنیده‌ها حاکی از این هستند که شرکت AMD قصد دارد تا پیش از شروع فصل پاییز تمامی موجودی پردازنده‌های خود را فروخته و سپس به سراغ عرضه‌ی پردازنده‌های نسل جدید خود برود.

این منبع یعنی Tom's Hardware شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی پردازنده‌های جدید مبتنی‌بر معماری Zen 4 در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) را تایید کرد و بدین ترتیب احتمال وقوع این رویداد بسیار بالا خواهد بود. پردازنده‌های نسل جدید شرکت AMD یعنی Ryzen 7000 با کد Raphael از معماری جدیدی بهره‌مند خواهند بود و فناوری‌های جدیدی را در خود جای خواهند داد. 

شرکت‌های بزرگ از جمله AMD رویدادهای آینده‌ی خود را با نزدیک شدن به تاریخ وقوعشان به صورت رسمی اعلام می‌کنند. بدین ترتیب، احتمالاً خبر برگزاری این رویداد در آینده اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه