لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro ۲۰۲۲ با نمایشگر لمسی ۱۴٫۲ اینچی و رم ۱۶ گیگابایتی در دو نسخه با بدنه‌ی آلومینیومی یا منیزیمی معرفی شد.

هوآوی از MateBook X Pro 2022 رونمایی کرد - MateBook X Pro 2022
هوآوی از MateBook X Pro 2022 رونمایی کرد - MateBook X Pro 2022

هواوی لپ‌تاپ MateBook X Pro را رسماً معرفی کرد. این محصول از جدیدترین تراشه‌های سری Alder Lake P بهره می‌برد و اکنون با بدنه‌ی منیزیمی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت که نسبت به مدل استاندارد آلومینیومی آن، ارتقا جذابی محسوب می‌شود. این دستگاه در دو رنگ عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها خاکستری و دیگری آبی است. میت‌بوک X پرو با رم ۱۶ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود. این محصول مناسب بارهای کاری سنگین نیست و به‌دلیل بهره گرفتن از گرافیک Iris Xe اینتل، نمی‌توان بازی‌های گرافیکی را با نرخ‌فریم و سرعت بالا را روی آن اجرا کرد.

لپ‌تاپ MateBook X Pro هواوی از نمایشگر ۱۴٫۲ اینچی لمسی بهره می‌برد و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه‌نمایش همچنین از نرخ نوسازی تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن برای کار با برگه‌های اکسل، ویرایش تصاویر و تماشای ویدئو مناسب است. این دستگاه وضوح 3K را ارائه می‌دهد و به درگاه‌های تاندربولت ۴ و USB C مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۲ اشاره کرد. بدنه‌ی سبک و باریک میت‌بوک X پرو درکنار سخت‌افزار مناسب، آن را به دستگاهی کارآمد با قابلیت‌ حمل‌بالا تبدیل کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه