بسته‌ی الحاقی Outriders Worldslayer، یک کمپین جدید، دشمنان سرسخت‌تر، لوت‌های بیشتر و بهتر و یک پایان‌بندی جدید را با هدف جذب گیمرهای جدید و قدیمی خود به ارمغان می‌آورد.

نقد و بررسی بازی Outriders Worldslayer - Outriders Worldslayer
نقد و بررسی بازی Outriders Worldslayer - Outriders Worldslayer

Outriders Worldslayer یک بسته‌ی الحاقی بزرگ برای بازی Outriders است که توسط استودیوی People Can Fly توسعه یافته و توسط شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) منتشر شده است. این بسته‌ی الحاقی یک حالت کمپین جدید، سطوح جدید، مناطق و هاب‌های بازطراحی شده و محتوای آخر بازی بیشتری برای گیمرها فراهم می‌کند. در حالی که بازی Outriders در زمان عرضه‌ی خود با انتقاداتی مواجه شده بود، اما پچ اخیر این بازی به نام New Horizons ده‌ها مکانیزم این بازی را بازنگری کرد و بهبود بخشید. Outriders Worldslayer قصد دارد تا این روند را ادامه دهد و بزرگترین نقاط قوت بازی را تقویت کند، اما در عین حال میزبان نواقصی است که ممکن است روی تجربه‌ی بازی تاثیر بگذارند.

بسته‌ی الحاقی Outriders Worldslayer درست از  جایی که داستان بازی اصلی به پایان می‌رسد آغاز می‌شود. در واقع، صلح موقتی که در پایان بازی اصلی ایجاد می‌شود، زیاد دوام نمی‌آورد، زیرا به سرعت مشخص می‌شود که Anomaly در حال ناپایدارتر شدن است. در این هنگام، چانا پیش بینی می‌کند که Outrider در صورت تلاش برای دخالت در فاجعه‌ی آتی از بین خواهد رفت.

Worldslayer مناطق جدیدی را معرفی می‌کند و مکان‌های آشنا مانند Rift Town را دوباره بازسازی می‌کند. متأسفانه، محتوای داستانی بازی چنگی به دل نمی‌زند و کمپین Worldslayer زمانی باز می‌شود که گیمرها به سطح شخصیت 30 برسند و کمپین بازی پایه را کامل کنند. با این حال، بازیکنان باید تمام فعالیت‌هایی را که می‌خواهند قبل از شروع ماجراجویی بعدی خود انجام دهند.

Outriders Worldslayer - نقد و بررسی بازی Outriders Worldslayer
Outriders Worldslayer - نقد و بررسی بازی Outriders Worldslayer

در بازی Outriders Worldslayer، گیمرها می‌توانند لوت‌های جدید و بهتری را جمع‌آوری کنند و یک پایان بازی بازسازی‌شده را تجربه کنند که یکی از بزرگ‌ترین کاستی‌های بازی را برطرف می‌کند. داستان این بسته‌ی الحاقی پایان‌های آزاد Outriders را در بر می‌گیرد و چالش‌های تازه و مهمی را در مناطق خطرناک و جدید فراهم می‌کند. بیشتر سطوح بازی دارای طراحی خطی هستند، اما اسرار و ماموریت‌های جانبی زیادی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را کشف کرد. 

چه گیمرها قبلاً کمپین اصلی را تکمیل کرده باشند یا از بوست سطح 30 بازی برای دسترسی فوری به Worldslayer استفاده کنند، بازی چهار کلاس منحصر به فرد را برای لذت بردن بیشتر فراهم می کند. این چهار کلاس عبارتند از Technomancer ،Pyromancer ،Trickster و Devastator. بازی Worldslayer راه‌های جدیدی را برای بازیکنان برای شخصی‌سازی این کلاس‌ها و توانایی‌ها با ترکیب‌های تهاجمی منحصربه‌فرد برای استفاده در برابر دشمنان قدرتمند ارائه می‌کند.

نقاط قوت و ضعف هر کلاس امکان گیم‌پلی تک نفره و چند نفره را فراهم می کند، اما برخی از آنها برای مبارزه در یک پارتی مناسب‌تر هستند. باس‌ها و دشمنان Worldslayer برای شکست دادن به استراتژی‌های بیش از حد پیچیده‌ای نیاز ندارند، اما دارای طراحی های منحصر به فرد برای بهبود قابلیت تکرارپذیری هستند.

این بسته‌ی الحاقی ظاهر بازی را چندان تغییر نمی‌دهد، اما از گرافیک و افکت‌های آن برای ایجاد مراحل ترسناک استفاده می‌کند. در دو ساعت اول، گیمرها می‌توانند یک زمین بایر پویا و یخی و دهکده‎‌ی ماهیگیری خالی از سکنه را که توسط شورشیان فتح شده است، کشف کنند. نبرد در میان طوفان برفی و رعد و برق محیطی غوطه‌ور را ایجاد می‌کند که به Worldslayer احساس جدیت می‌دهد. متاسفانه گرافیک و طراحی زیبای این بسته‌ی الحاقی با اشکالاتی همراه است. گیر کردن دشمنان بر روی اشیاء مختلف در جهان می‌توانند گیمرها را مجبور به ریلود مجدد سیوهای خود کنند. 

Outriders Worldslayer - نقد و بررسی بازی Outriders Worldslayer
Outriders Worldslayer - نقد و بررسی بازی Outriders Worldslayer

اگرچه بازی Outriders از زمان عرضه‌ی خود تاکنون به طور چشمگیری بهبود یافته است، اما Worldslayer هنوز دارای برخی اشکالات آزاردهنده است که بر کیفیت کلی آن تأثیر می‌گذارد. رایج‌ترین اشکال شامل کاراکترهایی است که به‌طور تصادفی در طول مبارزه بدون اینکه گیمرها فعالیتی را انجام دهند، شروع به حمله کردن می‌کنند. این موضوع می‌تواند باعث شود تا شخصیت‌ها توانایی‌های خود را نادیده بگیرند و مستقیماً وارد درگیری شوند. همچنین این موضوع باعث می‌شود تا گفت و گوها نیمه تمام بمانند. با این حال، اشکالات فعلی نقاط قوت و لذت کلی Worldslayer را تحت الشعاع قرار نمی‌دهند.

احتمالاً بسیاری از گیمرها عرضه‌ی نه چندان جذاب Outriders را به یاد می‌آورند، اما به روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی این بازی باعث جان گرفتن این بازی شده‌اند. بزرگ‌ترین حسن بسته‌ی الحاقی Worldslayer افزایش می‌زان لوت‌ها و فعالیت‌های مختلفش است. هرچند که اشکالاتی در این بسته‌ی الحاقی وجود دارد، اما اکثر آن‌ها احتمالاً به زودی و به وسیله‌ی به‌روزرسانی‌ها رفع خواهند شد.

امتیاز دیجی ارنج

7.5

نقاط قوت
  • محتوای قابل قبول
  • چالش‌ها و فعالیت‌های فرعی
  • شخصیت‌های جدید
نقاط ضعف
  • باگ‌ها و ایرادات فنی
  • هوش مصنوعی دشمنان
  • داستان نه چندان جذاب

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه