یکی دیگر از بازی‌های شبیه‌ساز جنگ در میان رونق اخیر این نوع بازی‌ها که بر جنگ جهانی اول تمرکز دارد با نام Beyond the Wire منتشر شد و در این مقاله قصد داریم تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی بازی Beyond the Wire - بازی Beyond the Wire
نقد و بررسی بازی Beyond the Wire - بازی Beyond the Wire

حالت اصلی بازی شامل دو جناح است که در موج‌هایی با یکدیگر می‌جنگند، کنترل زمین را به دست می‌گیرند و سعی می‌کنند تا دشمنان را به مقر خود برگردانند و سپس جنگ را ببرند. این بازی همچنین دارای یک حالت تیراندازی است که می‌توان در آن سلاح‌های ثابت مختلفی مانند توپ‌ها را امتحان کرده و به عنوان تمام کلاس‌های مختلف در 3 جناح حاضر در بازی بپیوندید، که هر کدام سلاح ها و ابزارهای مخصوص به خود را دارند تا با آنها به همکاری بپردازید.

با توجه به تنوع تسلیحات و تجهیزات در کلاس‌های مختلف، من احساس می‌کنم که در مقایسه با بازی‌های دیگر مانند Hell Let Loose، به نوعی کمبود آن وجود دارد. اکثر سربازان یک تفنگ اکشن پیچ و مهره ای را حمل می کنند، برخی با تپانچه، و بیشتر با همان حالت. بین 3 جناح ایالات متحده، امپراتوری آلمان و بریتانیا، آنها درجاتی از اختلاف در مورد سلاح ها دارند و به سلاح های هر کشور در آن زمان احترام می گذارند.

از نظر گیم‌پلی، بازی مانند اکثر شبیه‌سازهای نظامی، با کلیدهای زیادی که چیزهای زیادی را کنترل می‌کنند تا حد ممکن واقعی‌تر شود، احساس خوبی دارد. هر تیم دارای یک فرمانده و افسران گروه است که از طریق کام به فرمانده کمک می کند تا از پشتیبانی هنری و موارد مشابه درخواست کند. شما یک چت متنی با همه، تیم و گروه خود دارید و اگر افسر گروهان هستید، یک لینک مستقیم به فرمانده نیز دارید. چت صوتی برای نیروهای عادی نزدیکی است و افسران می توانند با یکدیگر در یک کانال جداگانه صحبت کنند، نه بر اساس مجاورت.

Beyond the Wire - نقد و بررسی بازی Beyond the Wire
Beyond the Wire - نقد و بررسی بازی Beyond the Wire

موسیقی خوب است، بد نیست، اما هیچ چیزی از آن را به یاد نخواهید سپرد. به اندازه‌ای خوب است که به شما کمک می‌کند وقتی در منوها هستید، حال و هوای بازی را به دست آورید. جلوه های صوتی عالی هستند: شلیک، انفجار و فریاد مجروحان به صورت نقطه ای هستند، و در وسط یک درگیری آتش، واقعاً احساس می کنید زندگی تان در خط است و همه چیز در اطراف شما هرج و مرج است.

از نظر گرافیکی، بازی عالی به نظر می رسد، و شما در آن سنگرها هستید و با برادران خود در برابر دشمنان شیطانی که به اندازه خودتان ترسیده و پرتنش هستند، در میان گل و لای جنگل می جنگید.

پیش از پایان باید نکته‌ای را خاطر نشان کنم، من نتوانستم بازی را با پتانسیل کامل خود بازی کنم، زیرا هیچ پایگاه بازیکن فعالی وجود ندارد تا بتوان هر زمان ممکن با آن‌ها یک تیم را تشکیل داد. در این لحظات نادر که افراد را در بازی می‌بینید، فقط حدود 100 بازیکن در سراسر جهان روی یک سرور کامل بازی می‌کنند، که ورود به آن سخت است، زیرا هیچ‌کس تا پایان دور بازی را ترک نمی‌کند، و سپس همه ممکن است روزی آن را صدا کنند و بازی تا آخر هفته آینده به خواب برمی گردد.

همانطور که توسعه‌دهندگان نمی‌خواهند ربات‌ها در بازی گنجانده شوند و گفته‌اند که در این مرحله، آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای یک حالت آفلاین در برابر ربات‌ها ندارند. آن‌ها می‌خواهند بر همکاری بین بازیکنان در یک محیط چند نفره با Beyond The Wire تاکید کنند. هیچ راهی برای آن‌ها وجود ندارد که به تنهایی یا در یک سرور کم جمعیت بازی را مهیای تجربه کنند.

Beyond the Wire - نقد و بررسی بازی Beyond the Wire
Beyond the Wire - نقد و بررسی بازی Beyond the Wire

کمبود گیمرها برای انجام بازی باعث می‌شود تا نتوانیم آن را به دیگران پیشنهاد کنیم. این بازی اگر به جامعه‌ی بزرگ‌تری دست پیدا کند، به خوبی می‌تواند با بزرگان سبک خود به رقابت بپردازد. به هر حال این بازی تمامی نکاتی که یک بازی شبیه‌ساز جنگ باید مورد توجه قرار دهد را در خود می‌بیند، اما متاسفانه کمبود گیمر باعث می‌شود که نتوان آن را به درستی تجربه کرد.

امتیاز دیجی ارنج

5

نقاط قوت
  • گرافیک
  • پشتیبانی خوب
  • القای حس رقابت شدید
نقاط ضعف
  • کمبود شدید بازیکنان
  • پیچیده بودن بیش از اندازه مکانیک‌ها
  • نبود ربات‌ها برای راه‌اندازی یک نبرد با حداقل تعداد گیمرها
  • نبود بخش آموزشی جامع

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه