یکی از تحلیلگران مطرح به نام مینگ‌چی کو، اعلام کرد که اپل تولید سری آیفون ۱۴ را به‌طور هم‌زمان در دو کشور چین و هند آغاز خواهد کرد.

تولید آیفون 14 در هند و چین آغاز خواهد شد - آیفون 14 گوشی
تولید آیفون 14 در هند و چین آغاز خواهد شد - آیفون 14 گوشی

بر اساس اعلام وی، حداقل یکی از مدل‌های سری آیفون ۱۴ به‌طور هم‌زمان در هند و چین تولید خواهد شد. در این صورت، برای اولین‌بار است که تولید نسل جدید گوشی‌های اپل علاوه‌بر چین به‌طور هم‌زمان در یک کشور دیگر نیز انجام خواهد شد. به گفته‌ی این منبع، تولید آیفون در کشورهای دیگر با هدف تأمین تقاضای جهانی نیست و ظرفیت تولید آیفون ۱۴ در هند برای پر کردن شکاف ناشی از چالش‌های تولید در چین در کوتاه‌مدت کافی نخواهد بود، اما هنوز هم درزمینه‌ی توسعه‌ی خطوط تولید آیفون در سایر کشورها، نقطه‌ی عطف مهمی برای اپل به‌حساب می‌آید.

تولید سری آیفون ۱۴ به‌دلیل کمبود قطعات و برخی مشکلات جزئی مرتبط با کیفیت، با تأخیر مواجه شده است. با افزایش تولید آیفون در هند و احتمالاً در برزیل، شاید اپل بتواند به‌آرامی میزان وابستگی خود را به چین کاهش دهد؛‌ اگرچه دستیابی به این هدف بسیار دشوار خواهد بود.

تحلیلگران معتقدند با وجود همه‌ی این شکست‌ها، اپل نسل بعدی آیفون را ماه آینده معرفی خواهد کرد. علاوه‌براین شایعه شده است که این شرکت نسل بعدی اپل واچ را برای اولین‌بار با مدل پرو و یک آیپد سطح‌پایه‌ی جدید و بازطراحی‌شده با درگاه USB C و پشتیبانی از 5G معرفی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه