اپلیکیشن فوتبال 360 با شعار فوتبال برای همه مدتی پیش در دسترس عموم قرار گرفت و بدین ترتیب، شاهد بازگشت عادل فردوسی پور به جلوی دوربین خواهیم بود. در این مقاله به نقد و بررسی این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی اپلیکیشن فوتبال 360 | بازگشت عادل فردوسی پور به جلوی دوربین - اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰
نقد و بررسی اپلیکیشن فوتبال 360 | بازگشت عادل فردوسی پور به جلوی دوربین - اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰

عادل فردوسی‌پور به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین مجریان برنامه‌های تلویزیونی و گزارشگران فوتبال، پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون با اپلکیشن فوتبال 360 به این عرصه بازگشته است. وی به عنوان مجری سابق برنامه‌ی نود از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است و به احتمال فراوان اپلیکیشن فوتبال 360 نیز به‌زودی رکوردشکنی‌های متعددی را انجام خواهد داد.

پس از ورود به اپلیکیشن فوتبال 360، با بخش ثبت شماره تلفن و تیم یا تیم‌های مورد علاقه وارد محیط آن خواهید شد. از طریق این بخش، ویدیو پیشنهادی در قسمت بالایی صفحه‌ی اصلی آماده‌ی نمایش خواهد بود و در قسمت زیرین آن نیز بازی‌های آینده‌ی تیم مورد علاقه‌ی شما به همراه زمان برگزاری قرار می‌گیرد. همچنین، در ادامه نیز اخبار منتخب و مهم فوتبالی و سپس اخبار پیرامون تیم مورد علاقه شما به تصویر کشیده خواهد شد.

علاوه بر این، ویدیوهای تیم‌های مورد علاقه شما که چندین دسته‌بندی مختلف از جمله خلاصه بازی و گزارش اختصاصی فوتبال 360 نیز در دسترس قرار دارند. در ادامه مجدداً شاهد دسته‌بندی تمامی اخبار تیم‌های منتخب شما به صورت جداگانه خواهید بود و می‌توانید با انتخاب هرکدام از این دسته‌ها به مطالعه و مشاهده‌ی آن‌ها به تفکیک بپردازید.

علاوه بر صفحه‌ی اصلی، شاهد وجود چند صفحه‌ی دیگر از جمله بازی‌ها، تازه‌ها، لیگ‌ها و بیشتر در اپلیکیشن فوتبال 360 هستیم که همگی از طریق بخش زیرین صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن قابل دسترسی هستند. از طریق بخش بازی‌ها می‌توان به فهرست بازی‌های روز، ایام گذشته و آینده دسترسی پیدا کرد. بخش تازه‌ها نیز به ویدیوهای بسیار متنوع از جمله ویدیوهای مرتبط به لژیونرها و آخرین اخبار و مجله‌ی لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دارد.

از طرف دیگر، بخش لیگ‌ها نیز در این اپلیکیشن میزبان فهرست کامل و جامعی از آمار و ارقام لیگ‌های معتبر داخلی و خارجی است و از این نظر تمامی نیازهای علاقه‌مندان ورزش فوتبال را رفع می‌کند. همچنین، در بخش بیشتر نیز اجازه‌ی ویرایش تیم‌های مورد علاقه به کاربران داده خواهد شد. علاوه بر این، بخش پیش‌بینی، نظرسنجی، نقل و انتقالات در این بخش قرار دارد.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ - نقد و بررسی اپلیکیشن فوتبال 360 | بازگشت عادل فردوسی پور به جلوی دوربین
اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ - نقد و بررسی اپلیکیشن فوتبال 360 | بازگشت عادل فردوسی پور به جلوی دوربین

اپلیکیشن فوتبال 360 علی‌رغم این که در روزهای ابتدایی فعالیت خود به سر می‌برد، اما از نظر محتوا در سطح فوق‌العاده ایده‌آلی قرار دارد. محتویات ویدیویی و متنی در این اپلیکیشن حتی در زمان انتشار آن می‌توانند به عنوان جامع‌ترین در زمینه‌ی خود لقب بگیرد. البته، طراحی ظاهری این اپلیکیشن علی‌رغم این که مشکل خاصی ندارد، اما به اندازه‌ی محتوای آن چندان جذاب نیست و می‌توان در آینده شاهد اعمال شدن تغییرات فراوانی در آن بود تا با اپلیکیشن مدرن‌تری از نظر ظاهری نیز روبرو باشیم.

در مجموع، اپلیکیشن فوتبال 360 حتی با وجود این که در ایام نخست عرضه‌ی خود به سر می‌برد، اما به وضوح در زمینه‌ی محتوا و پشتیبانی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد. همچنین، نام عادل فردوسی‌پور که خواه یا ناخواه به عنوان پسوند این اپلیکیشن از طرف طرفداران در نظر گرفته خواهد شد، باعث می‌شود تا شاهد استقبال بی‌سابقه‌ای از این اپلیکیشن و رکوردشکنی‌های پیاپی آن در آینده باشیم.

امتیاز دیجی ارنج

9.5

نقاط قوت
  • محتوای فوق‌العاده جامع، متنوع و اختصاصی ویدیویی و متنی
  • فهرست بازی‌ها که یکی از نیازهای روز علاقه‌مندان فوتبال است
  • بخش لیگ‌ها
نقاط ضعف
  • طراحی ظاهری جای پیشرفت بسیاری دارد

امتیاز کاربران

3
2
0
0
0
2

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه