بازی‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند پس از گذشت یک دهه همچنان در قالب نسخه‌های جدید عرضه شوند. در ادامه با نقد نسخه PC بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition با ما همراه باشید.

نقد و بررسی نسخه PC بازی Skyrim Anniversary Edition - The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition PC
نقد و بررسی نسخه PC بازی Skyrim Anniversary Edition - The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition PC

اولین ساعت تجربه من از The Elder Scroll V Skyrim Anniversary Edition ترکیبی از نوستالژی و تصاویر قدیمی بود. تمام سرگرمی‌هایی که بعد از PS3 Platinum داشتم، همگی با عجله برگشتند، اما تجربه اولیه این بار غوطه‌وری را که انتظار داشتم از دست داد. پس از ده سال، Skyrim با همان نوع وفاداری بصری که در زمان عرضه داشت تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. بعد از اینکه سکانس ابتدایی را تمام کردم و اولین سیاه چال را کامل کردم، احساس متفاوتی نسبت به این نسخه پیدا کردم. با ورود و خروج از سیاهچال ها یا ساختمان ها، متوجه سرعت بارگیری بازی نشدم – متوجه آن نشدم. هر بار که صفحه بارگیری را می دیدم، فقط بین دو تا چهار ثانیه گیر می کرد. این باعث می‌شود صفحه‌های بارگیری تعاملی غیرفعال شوند، اما من هرگز آنها را از دست نمی‌دهم.

حافظه‌های پر سرعت باعث صرفه جویی در زمان زیادی در رفت و آمد می شود، و این افزایش سهولت دسترسی، راه را برای سازگاری با تصاویر قدیمی کاهش می دهد. این اجازه می دهد تا ماموریت ها و اکتشافات در جلو و مرکز قرار گیرند. داشتن چیزهای کمتری که شما را از بازی کردن باز می دارد به محصول نهایی کمک می کند به گونه ای که پلتفرم ها قبلاً آن را ندیده بودند.  اما متأسفانه، بسیاری از دیگر معایب ذاتی شهرت Skyrim هنوز خود را نشان می دهند.

من اژدهاها را دیدم که مردم را در دهانشان پرتاب می کردند، اما آن شخص در واقع در دهانش نبود. من توسط غول کوبیده شدم و به سمت استراتوسفر پرواز کردم. در واقع، این مشکل در ابتدای هر بازی من که تا به حال بر روی هر پلتفرمی انجام داده ام، برای من اتفاق افتاده است. آنها ارزش میم را دارند، اما گیم پلی را نمی سازند یا شکست نمی دهند.

همه چیز همچنان سفت و سفت به نظر می رسد. حرکت شخصیت فاقد نشاط است، در عوض همه را روباتیک‌تر نشان می‌دهد. باز هم، این Skyrim از طریق و از طریق است. بار دیگر، محدودیت‌های فنی بازی و من نمی‌توانم فکر نکنم که چگونه برخی پیشرفت‌های صمیمی‌تر بر محصول نهایی تأثیر می‌گذارند.

The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition - نقد و بررسی نسخه PC بازی Skyrim Anniversary Edition
The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition - نقد و بررسی نسخه PC بازی Skyrim Anniversary Edition

قابل توجه ترین مورد اضافه شده به Anniversary Edition با نحوه پیاده سازی مدها همراه است. نسخه های قبلی دارای تعداد زیادی ماد بود، اما بیشتر آنها مربوط به همراهان یا ساخت سلاح بودند و شما مجبور بودید بیشتر آنها را بک لود کنید. این نسخه یک منوی کامل را ارائه می‌کند که به حالت‌های از پیش بارگذاری شده از جامعه اختصاص داده شده است، از پیشرفت‌های بصری تا خطوط جستجوی اضافی.

ابزارهای آنها در اطراف Creation Center متمرکز است، یک منوی ثانویه از منوی اصلی که به شما امکان می دهد هر حالتی را که می خواهید از لیست محتوای تأیید شده استفاده کنید، فعال کنید. با این حال، این نیاز به دسترسی به سرورهای Bethesda دارد، به این معنی که این محتوا در ابتدا یا روی دیسک بازی روی فایل‌های بازی ثابت نمی‌شود. این ممکن است امکان نمایش محتوای آینده را فراهم کند، اما همچنین آینده محتوای اضافی را که ارائه می کند با جداسازی آن در یک سرور محدود می کند. Skyrim قبلاً تعداد زیادی محتوا را برای کاوش به نمایش گذاشته است، اما اضافه شدن این مدها حتی بیشتر را به جدول می آورد. بسیاری از انواع بهبودهایی که در بالا به آنها اشاره کردم، با این مدها، به خصوص پیشرفت های گرافیکی، ارائه می شوند. این اضافات محتوای خوشامدگویی را به عنوانی محبوب می آورد.

به همین ترتیب، بسیاری از محتوای اضافی خارج از بسط های جستجوی ویژه در پشت دیوارهای پرداخت قرار دارند. خبر خوب این است که بسیاری از درآمد حاصل از آن به سازندگان اصلی باز می گردد. متأسفانه، با در نظر گرفتن افرادی مانند من، صرف هزینه بیشتر برای بازی به قدمت Skyrim فقط برای انجام کارهای اضافی در یک دنیای باز عظیم به نظر می رسد محتوایی باشد که برای یک جایگاه خاص در نظر گرفته شده است. با این حال، ارائه محتوایی مانند این برای کسانی که آن را می‌خواهند به نفع همه کسانی است که می‌خواهند در آن شرکت کنند.

فاکتور دیگری که باید در هنگام استفاده از مدها در نظر گرفت این است که هنگام بارگذاری یک ذخیره که از مدها استفاده می کند، تروفی ها قفل می شوند. برای دوره، از آنجایی که Steam محدودیت های مشابهی دارد، اما Steam نیز راه هایی برای رفع این محدودیت دارد. اگرچه نیاز به دستکاری کد دارد. با این حال، نوع محتوایی که این مدهای کنترل‌شده ارائه می‌کنند، بازی را به گونه‌ای که فرمول را ساده‌تر می‌کند، آسان‌تر نمی‌کند.

در درازمدت، عدم پشتیبانی از تروفی ها بسیاری را از استفاده از حالت‌ها در بازی‌های خود باز نمی‌دارد. با این حال، محدود کردن یک سیستم پاداش وابسته به آنلاین با افزایش محتوایی که وابستگی آنلاین را نیز به اشتراک می‌گذارد، به نظر نمی‌رسد مانعی برای تجربه مصرف‌کننده با یک بازی 10 ساله باشد. به طور خلاصه، این تجربه Skyrim است که همه از قبل می‌دانند، تا تفاوت‌های ظریف. صرف نظر از ناامیدی ها، همچنان همانطور که به یاد می آورید بازی می کند، و همچنان به شما اجازه می دهد تا با هزاران امکانات در دسترس شما، آزادانه بدوید. دلیل خوبی وجود دارد که Skyrim روی همه چیز به جز سینک آشپزخانه قابل پخش است. اما هر چیزی با زمان ممکن است.

The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition - نقد و بررسی نسخه PC بازی Skyrim Anniversary Edition
The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition - نقد و بررسی نسخه PC بازی Skyrim Anniversary Edition

بازی The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition با افزودن مادهای متعدد جدید و بخش‌های مختلف سعی دارد تا دوباره شیفتگان این بازی از جمله من را به خود جذب کند. البته، Skyrim همیشه Skyrim باقی خواهند ماند، چه نقاط قوت آن و چه نقاط ضعفش.

(نسخه‌ی PC این بازی توسط ناشر آن در اختیار دیجی ارنج قرار گرفته است)

The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition is trying to take me back to the game, again by adding many new mods and different contents. Of course, Skyrim will always be Skyrim, whatever its strengths or weaknesses.

امتیاز دیجی ارنج

8

نقاط قوت
  • Skyrim بودن!
  • گیم‌پلی فوق‌العاده عمیق نقش آفرینی
  • موسیقی
  • محتویات اضافه و چشمگیر
نقاط ضعف
  • مبارزات همچنان خشک و بی روح هستند
  • عدم پیشرفت چشمگیر بازی

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه