بازی MX VS ATV LEGENDS به عنوان یک بازی ریسینگ اخیراً عرضه شد و در این مقاله به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی بازی MX VS ATV LEGENDS - MX VS ATV LEGENDS
نقد و بررسی بازی MX VS ATV LEGENDS - MX VS ATV LEGENDS

بازی‌های مسابقه‌ای چه موتورکراس یا فرمول 1، کارت یا بازی‌های آرکید ساده و بخشنده، فقط باید چند چیز را درست انجام دهند: حس بی پروایی سرعت. فانتزی قدرت دیگری است، کنترل اسب بخار وسیله‌ها یا قدرت موتور. سپس نوبت به سرگرمی می‌رسد. بدون توجه به نوع وسیله، باید بازی اوقات خوشی را فراهم کند. این که آیا MX vs ATV Legends این الزامات را برآورده خواهد کرد یا خیر بماند برای ادامه‌ی مقاله.

پس از یک وقفه طولانی، این توسعه دهنده آخرین بازی خود را حدود چهار سال پیش عرضه کرد که هم منتقدان و هم بازیکنان در مورد مسائل مربوط به عملکرد، انیمیشن‌های متلاطم و ارائه‌های بی‌نظیر ناراحت بودند. Mx vs ATV Legends به برخی از این شکایات رسیدگی می کند، اما تعداد کمی باقی مانده است. این بار این بازی با پسوند Legends عرضه شده است که موتورکراس، ATV و UTV، همه در یک بازی در دسترس شما قرار می‌گیرند. همه وسایل نقلیه اساساً کنترل‌های یکسانی دارند و منحنی یادگیری را به حداقل می‌رسانند. و، اگرچه مطمئناً می‌توانید مشکل را برطرف کنید، Legends به سمت انتهای طیف مسابقه‌ای آرکید متمایل می‌شود. این بازی یک شبیه ساز مسابقه‌ای دقیق نیست، از نظر بصری یا از نظر فیزیک، اگرچه مورد دوم برای Legends اصلاح شده است.

مطمئناً می‌توانید دوچرخه‌ها و کالسکه‌های جدید را با برنده‌های مسابقه‌تان خریداری کنید، و می‌توانید وسایل نقلیه‌ای را که دارید با قطعات پس‌بازار، کالسکه‌های جدید و موارد مشابه ارتقا دهید و سفارشی کنید. همچنین می توانید آواتار خود را با لباس ها و وسایل جدید و پر زرق و برق شخصی سازی کنید. دامنه سواری های اولیه در دسترس نسبتاً محدود است، اما بسته های الحاقی وجود دارد که به سازندگان، ساخت و مدل های خاص اختصاص داده شده است.

مانند تقریباً هر بازی مسابقه‌ای، شما در رویدادهای اولیه، در این مورد با یک دوچرخه موتورکراس معمولی، تا زمانی که مقداری تجربه و پول نقد داشته باشید، سر و صدا می‌کنید. پس از چند مسابقه، مکانیک شما یک وسیله نقلیه تمام زمینی به همان اندازه با سرعت پایین و در نهایت یک UTV به شما می دهد. داشتن این سه دوچرخه شروع به شما امکان می دهد به حالت های مختلف خارج از پیشرفت شغلی دسترسی داشته باشید.

MX VS ATV LEGENDS - نقد و بررسی بازی MX VS ATV LEGENDS
MX VS ATV LEGENDS - نقد و بررسی بازی MX VS ATV LEGENDS

پس از یک منطقه آموزشی که بسیار شبیه به قسمت All Out است، بازی به شما امکان دسترسی به حالت های مختلف آن را می دهد. حالت حرفه ای مجموعه ای گسترده از مسابقات است که در تمام انواع وسایل نقلیه وجود دارد. تکمیل مسابقات برای خرید قطعات و دوچرخه های جدید ارز کسب می کند. این مسابقات طیف وسیعی از مسیرهای خارج از جاده را در بر می گیرد، اما برخلاف بازی های با بودجه بزرگتر مانند فرمول 1، حالت حرفه ای یک روایت نمایشی نیست.

این واقعاً فقط یک سری مسابقه است. هرازگاهی در گاراژ خود با NPC ها تعامل می کنید، اما نوشتن و ارائه آن کاملاً خالی است. درست مانند All Out، به پایان رساندن یک مسابقه به جای اینکه یکپارچه شما را به جلو حرکت دهد، شما را به گاراژ و صفحه منو هدایت می کند. حالت حرفه‌ای تنها بخشی از Legends است، اما اگر می‌خواهید قفل قسمت‌های دیگر بازی و سایر دوچرخه‌ها را باز کنید، مسابقات یک ضرورت است. حالت حرفه ای طولانی است، اگر نه چیز دیگری، مسابقات هفتگی را در طول چندین سال در بر می گیرد.

MX vs ATV Legends مطمئناً در کارهایی که باید انجام دهید کم نیست. خارج از مسابقات حرفه ای، تعداد زیادی از مسابقات یکباره برای شرکت در آنها وجود دارد، از جمله مسابقات سوپرکراس و مسابقات ملی، که شما را به تعدادی از پیست های موتور کراس در دنیای واقعی می برد. حالت Trails مسابقاتی در یک سری از مسیرهای گسترده در محیط های مختلف دیدنی است. حالت ریتم وجود دارد که مسابقه را با ضرب آهنگ موسیقی ترکیب می کند. در نهایت، حالت Freeride وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آن مناطق وسیع جهان باز را کاوش کنید و با دوچرخه‌ها و فیزیک بازی کنید. Legends در دو حالت تقسیم صفحه و چند نفره قابل بازی است.

به گاراژ خود بازگردید، می توانید مجموعه دوچرخه، ATV و UTV خود را ارتقا دهید و لباس خود را تغییر دهید. با این حال، انتظار یک خالق شخصیت عمیق را نداشته باشید. جدا از نام و جنسیت، آواتار شما صد در صد در پشت کلاه ایمنی پنهان است.

داشتن گزینه های زیاد عالی است، اما اگر رانندگی سرگرم کننده نیست، همه چیز بیهوده است. در بیشتر موارد، دوچرخه ها و چهار چرخ ها به خوبی کنترل می شوند. شماره گیری دشواری تجربه را واقعی تر نمی کند، به سادگی باعث می شود بازی در برابر خطاها کمتر تحمل کند و من نقطه شیرین را جایی در وسط پیدا کردم. از سوی دیگر، جدای از انجام برخی تنظیمات اولیه پس از یک پرش از ارتفاع خاص، به لطف کنترل های چند دکمه ای تا حدی ناخوشایند، از انجام ترفندهای هوای زیاد لذت نمی بردم.

چند جا وجود دارد که Legends به سختی به داخل یک بالکن می لغزد. اولین مورد طراحی صدا و صدا است. هیچ چیز در مورد صدای دوچرخه ها یا چهار چرخ ها تاثیرگذار، غوطه ور یا احشایی نیست. موسیقی متن آهنگ‌های دارای مجوز در سراسر نقشه است و به‌طور پیش‌فرض، خیلی بلند است، اگرچه می‌توان آن را در تنظیمات تنظیم کرد. بسیاری از آهنگ‌ها را آزاردهنده و آزاردهنده دیدم، به‌ویژه وقتی آهنگ دث متال در طول یک سواری آزاد و آرامش‌بخش در امتداد خط ساحلی می‌چرخد.

MX VS ATV LEGENDS - نقد و بررسی بازی MX VS ATV LEGENDS
MX VS ATV LEGENDS - نقد و بررسی بازی MX VS ATV LEGENDS

سلیقه موسیقی ذهنی است، و ممکن است شما از موسیقی متن متن لذت ببرید یا از آن متنفر باشید. شما عاشق انیمیشن های لکنت زبان، افت فریم ها و پاپ-این بافت بازی نخواهید شد. اینها مشکلاتی بودند که ورودی قبلی در فرنچایز را آزار می‌دادند و هنوز هم در اینجا مشکل دارند. بسیاری از مسیرها، محیط‌ها و اثرات آب و هوایی کاملاً خوب انجام شده‌اند. با این حال، آنها کمی بی جان هستند.

بازی MX vs ATV Legends یک هسته‌ی استوار دارد و آن هم مسابقه دادن به سبک آرکید است. بدین ترتیب با بازی سرگرم کننده‌ای روبرو هستیم. البته، نباید انکار کرد که این بازی به مرور زمان خسته کننده می‌شود. در مجموع، این بازی علی‌رغم سرگرم کننده بودنش، به دلیل وجود تعداد زیادی مشکلات فنی آزاردهنده خواهد شد.

(این بازی توسط ناشر آن برای نقد و بررسی در اختیار دیجی اُرَنج قرار گرفته است)

MX vs ATV Legends game has a solid core and that is arcade style racing. Thus, we are faced with a entertaining game. Of course, it cannot be denied that this game gets boring over time. All in all, this game, despite being fun, will be annoying due to a number of technical issues.

امتیاز دیجی ارنج

6.5

نقاط قوت
  • حالت کریر طولانی و جذاب
  • سرگرم کننده بودن گیم پلی
  • جهان بازی
  • حالت‌های مختلف
نقاط ضعف
  • مشکلات عدیده‌ی فنی
  • مشکلات مربوط به انیمیشن و بافت‌ها
  • شخصی سازی نه چندان جذاب

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه