بازی Star Wars Jedi: Survivor از تاریخ ۲۷ شهریور با قیمت ۵۰ دلار برای کنسول‌های نسل قبلی پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی "Star Wars Jedi: Survivor" در آینده برای کنسول‌های PS4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد - Star Wars Jedi: Survivor
بازی "Star Wars Jedi: Survivor" در آینده برای کنسول‌های PS4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد - Star Wars Jedi: Survivor

بر اساس گزارش‌های الکترونیکی آرتز، نسخه نسل هشتم بازی Star Wars Jedi: Survivor با هینه‌سازی‌های فراوان" برای بهره‌برداری از ظرفیت بیشتر کنسول‌های این نسل، از تاریخ ۲۷ شهریور قابل خرید خواهد بود. همانطور که عادت است، بازیکنانی که پیش از انتشار بازی آن را پیش خرید کنند، مزایای اضافی اعم از Hermit Cosmetic، Hermit Lightsaber Set و Combustion Blaster Set را دریافت خواهند کرد.

هفته‌های آتی، نسخه پی سی بازی Star Wars Jedi: Survivor نیز به‌روزرسانی جدیدی برای "بهبود عملکرد فنی و سیستم کنترل بازی" را دریافت خواهد کرد. در ماه آوریل سال گذشته، بازی "Star Wars Jedi: Survivor" برای پلیاستیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پیسی منتشر شد. این بازی در چند هفته اول پس از عرضه، موفق به جذب میلیون‌ها بازیکن شد و شرکت EA از عملکرد بازی در زمان عرضه‌اش به‌طور کامل رضایت داشت.

دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز در حال توسعه است. با این حال، استیگ آسموسن، کارگردان هر دو نسخه از سری Star Wars, از استودیو Respawn Entertainment جدا شده و یک استودیو مستقل با نام Giant Skull را تأسیس کرده است. این استودیو در حال حاضر بر روی یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA مبتنی بر روایت تک‌نفره کار می‌کند.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه