طبق روال همیشگی فروشگاه اپیک گیمز، این هفته نیز شاهد رایگان شدن یک بازی جدید با نام Control هستیم که البته نام و شهرت این بازی به بسیاری از عناوینی که پیش‌تر در این فروشگاه رایگان شده بودند می‌چربد.

بازی Control را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید - Control-game
بازی Control را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید - Control-game

بازی Control، ساخته‌ی استودیوی فنلاندی رمدی و به نویسندگی کارگردان افسانه‌ای صنعت بازی‌های ویدیویی که عناوینی نظیر Max Payne را در کارنامه‌ی خود دارد یعنی سم لیک (Sam Lake)، در سال 2019 عرضه شد. همچنین، این بازی به وسیله‌ی کیفیت بصری فوق‌العاده، استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای تخریب‌پذیری اشیا و حتی محیط، خلاقیت در روایت داستان و اساس گیم‌پلی خود، به سرعت به محبوبیت فراوانی در بین گیمرها دست یافت.

از طرفی دیگر، فروشگاه اپیک گیمز هر هفته یک یا چند بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و گاهاً در این کاتالوگ شاهد عناوین بزرگ و مشهوری هستیم و این هفته، نوبت به بازی Control رسیده است.

همچنین، کاربران این فروشگاه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای قادر خواهند بود از امروز تا تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ (17 ژوئن) این بازی را به صورت رایگان از طریق این لینک دریافت کرده و برای همیشه در حساب کاربری و کتابخانه‌ی بازی‌های اپیک گیمز خود آن را نگاه دارند.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه