بازی Skydrift Infinity، عنوان جدید استودیوی هندی گیمز در سبک اکشن مسابقه‌ای آرکید است و در ادامه قصد داریم تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. با دیجی اُرَنج همراه باشید.

نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity - Skydrift Infinity
نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity - Skydrift Infinity

بازی Skydrift Infinity، یکی از عناوین سرگرم‌کننده در سبک آرکید مسابقه‌ای به همراه المان‌های اکشن است که با در اختیار قرار دادن هوایپیماهای مدرن و مسلح، سعی دارد گیمرها را به مسابقه‌های هیجان انگیز دعوت کند. در این بازی، حالت‌های مختلفی از جمله تک نفره و چند نفره‌ی آنلاین برای گسترش دامنه‌ی گیمرها قرار دارد و هواپیماهای مختلفی با مشخصات متفاوت در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

اما علیرغم درنظر گرفتن وسعت بازی و تیم سازنده‌اش، بازی Skydrift Infinity تنها از بخش کمپین محدود به هفت مرحله بهره می‌برد که آن‌ها نیز محتوای قابل توجه‌ای برای عرضه ندارند. گیمرها کافیست تا در هر مسابقه به اندازه‌ی کافی خوب عمل کنند تا سطوح بالاتر در دسترس آن‌ها قرار بگید. رویدادها از جمله مسابقات Power Race و Survivor به ترتیب نیازمند گذر از حلقه‌ها در حین پرواز و بقا تا به پایان رسیدن شمارش معکوس هر مسابقه هستند و به نوعی می‌توانند به سرگرم شدن و جلوگیری از تکراری شدن بازی تا حدودی کمک کنند..

Skydrift Infinity - نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity
Skydrift Infinity - نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity

از طرفی دیگر، ترک‌های این بازی نیز همانند مرحله‌هایش بسیار محدود هستند و تنها 6 ترک یا لوکیشن در این بازی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. البته، ناگفته نماند که بازی Skydrift Infinity از نظر گیم‌پلی بسیار منحصر به فرد و سرگرم کننده است و این محدودیت‌ها نمی‌توانند به کلی تجربه‌ی بازی را زیر سوال ببرند. در واقع، با در دست گرفتن کنترل یکی از 16 هواپیمای دلخواه خود در بازی می‌توانید با سرعت از درون تونل‌ها و از میان موانع مختلف گذر کنید و با توجه به سیستم کنترل خوب و ساده‌ی بازی، از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرید.

علاوه بر این، قدرت‌های ثانویه‌ای در دل مراحل این بازی جای داده شده‌اند و همانند بازی‌هایی نظیر Crash Team Racing می‌توانند با دریافت مکعب‌های معلق، به سلاح‌هایی مانند موشک، مسلسل و مین دسترسی پیدا کنید. همچنین، با دریافت دوباره‌ی یک قدرت می‌توانید آن را آپگرید کرده و صدمات بیشتری به رقبای خود وارد کنید. همچنین، برخی از این قدرت‌ها می‌توانند نقش سپر یا تعمیر کننده‌ی هواپیمای شما را ایفا کنند. البته، هوش مصنوعی بازی به اندازه‌ی سایر گاهی اوقات آزاردهنده است و باعث می‌شود تا پس از برخورد یک موشک با هوایپیمای شما، از رده‌ی اول به آخر منتقل شوید.

Skydrift Infinity - نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity
Skydrift Infinity - نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity

همانطور که اشاره شد، این بازی علاوه بر بخش کمپین، از حالت‌های چند نفره محلی و آنلاین نیز بهره می‌برد. البته، پیدا کردن سایر گیمرها برای انجام این بازی به صورت آنلاین اندکی چالش برانگیز است و برای یافته شدن گیمرهای کافی، ممکن است مدت طولانی مجبور به صبر کردن شوید. اما به هر حال بخش آنلاین این بازی نیز از ثبات بسیار خوبی برخوردار است و دو نوع رویداد مختلف Deathmatch و Team Deathmatch نیز از طریق آن در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

از نظر بصری، Skydrift Infinity چندان جذاب به نظر نمی‌رسد اما طراحی‌های آن قابل قبول است. محیط‌های بازی طراحی خوب و جالبی دارند اما کیفیت بافت‌های بازی در حد و اندازه‌های یک بازی نسل هشتمی نیست. همچنین، موسیقی بازی نیز شرایط چندان خوبی ندارد و ممکن است تا در طی چند ساعت به شدت تکراری شود.

Skydrift Infinity - نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity
Skydrift Infinity - نقد و بررسی بازی Skydrift Infinity

اگر از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای آرکید هستید، بدون تردید Skydrift Infinity می‌تواند سرگرمتان کند. البته، در مواجه با این بازی نباید انتظار کیفیت بصری بالایی داشته باشید و به بخش گیم‌پلی و لذتی که انجام بازی به شما می‌دهد اکتفا کنید.

If you are a fan of arcade racing games, Skydrift Infinity can definitely entertain you. Of course, you should not expect high visual quality. All you have to do is go to the gameplay section.

امتیاز دیجی ارنج

8

نقاط قوت
  • گیم‌پلی به شدت سرگرم کننده
  • بخش آنلاین با ثبات و حالت‌های مختلف
نقاط ضعف
  • تعدد پایین مراحل و حالت‌ها
  • کیفیت بصری نه چندان جذاب

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه