پس از انتشار موفقیت آمیز بازی Jurassic World Evolution 2 در ماه‌های اخیر، هم اکنون دومین بسته‌ی الحاقی یا گسترش‌دهنده‌ی این بازی به نام Camp Cretaceous Dinosaur Pack نیز در دسترس قرار گرفته است.

معرفی بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous بازی Jurassic World Evolution 2 - Jurassic World Evolution 2
معرفی بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous بازی Jurassic World Evolution 2 - Jurassic World Evolution 2

بازی Jurassic World Evolution 2، به عنوان جدیدترین ساخته‌ی استودیوی فرانتیر در عین شباهت به عناوین پیشین مجموعه‌ی خود، حاوی محتویات منحصر به فردی است که طرفداران این مجموعه را راضی نگاه خواهد داشت. همانطور که مطلع هستید، این بازی در سبک شبیه‌ساز و مدیریت توسعه یافته و به عنوان دنباله‌ای مستقیم برای دو بازی Jurassic World Evolution و Jurassic World: Fallen Kingdom شناخته می‌شود.

علاوه بر این، براساس نقد ما از بازی Jurassic Park Evolution 2 این عنوان در مجموع حس آشنای این مجموعه و حتی عناوین گذشته‌ی استودیوی فرانتیِر (Frontier Developments) را در دل خود جای داده است. برای مثال، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه این است که در زمان تجربه‌اش متوجه گذر زمان نخواهید شد و این مزیت در این بازی نیز وجود دارد. همچنین، از جمله مزیت‌های دیگر این بازی نیز می‌توان به محتوای فراوان و دقت به جزئیات آن اشاره نمود که لذت تجربه‌ی بازی را دو چندان می‌کند.

اما حال و پس از گذشت چند ماه پاز انتشار این بازی، نوبت به عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی یا گسترش‌دهنده‌ی این بازی به نام Camp Cretaceous رسیده است. این بسته‌ی الحاقی دایناسورهای جدیدی را به بازی می‌افزاید و در کنار آن یک به‌روزرسان رایگان نیز که شامل آیتم‌های تزئیناتی و موارد دیگر می‌شوند نیز به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

به‌روزرسان بزرگ و رایگان

استودیوی فرانتیر (Frontier) در مورد محتوای رایگانی که در کنار بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous منتشر شد توضیحاتی ارائه داد. طی این به‌روزرسان تغییراتی در حالت Sandbox این بازی ایجاد شده است که تمامی دایناسورها، پوسته‌ها، الگوها، ساختمان‌ها و حتی ارتقاءها را با شروع یک سطح جدید در حالت Sandbox در دسترس قرار می‌دهد. همچنین، حالت Sandbox Mode میزبان مکانیک‌های Research و Expeditions خواهد شد و حتی اگر در میانه‌های بازی باشید، باز هم می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید و نیاز به اجرای مجدد بازی نخواهد بود. علاوه بر این، گزینه‌ی Scientists در حالت Sandbox قابل روشن/خاموش کردن خواهد بود.

طی این به روزرسان، بیش از چهل آیتم جدید به بازی اضافه خواهند شد. این به‌روزرسان این اجازه را می‌دهد که درخت‌های جداگانه را به پارک خود اضافه کنید و همچنین گزینه‌ی زاویه‌ی دید اول شخص را به بازی می‌افزاید تا بتوانید در سطح زمین کاوش کنید. از نمای اول شخص می‌توانید با ساختمان‌ها و وسایل نقلیه در پارک‌های خود تعامل داشته باشید.

از طرف دیگر، این به‌روزرسان شامل یک دفترچه‌ی راهنمای مصور برای معرفی گونه‌های جدید دایناسورها با راهنمای تلفظ نام و موارد این چنینی است. در این به روزرسان، تغییراتی در هوش مصنوعی ایجاد شده است که به دایناسورها اجازه‌ی فرار را می‌دهد و حتی طعمه‌ها می‌توانند در صورتی که استقامت شکارچی تمام شود، از آن‌ها پیشی بگیرند.

بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous

Jurassic World Evolution 2 - معرفی بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous بازی Jurassic World Evolution 2
Jurassic World Evolution 2 - معرفی بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous بازی Jurassic World Evolution 2

بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous دایناسوری به نام Scorpios rex را به‌عنوان یکی از نسخه‌های دورگه‌ی دکتر وو را به بازی می‌افزاید. علاوه بر این، مونولوفوزاروس و همچنین دو نوع اورانوسوروس و کنتروزاروس نیز طی این بسته‌ی الحاقی به بازی افزوده می‌شوند. در مجموع، استودیوی فرانتیر نشان داده است که برنامه‌های زیادی پیرامون این بازی دارد و همواره قصد تولید بسته‌ی الحاقی و ارائه‌ی محتویات پس از عرضه را در دستور کار خود قرار داده است.

پیش‌تر نیز این استودیو در عناوین دیگر خود از جمله بازی شبیه‌ساز مدیریت شهر بازی نشان داد که در تولید محتویات پس از زمان عرضه تبهر خاصی دارد و همواره بسته‌های الحاقی با کیفیت و متعدد را برای بازی‌های خود عرضه می‌کند.

بسته‌ی الحاقی Camp Cretaceous با قیمت 9.99 دلار در دسترس قرار دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه